Support

Support på Lotsgatan

Seniornet Göteborg har support varje dag under veckan men det ser ut lite olika beroende på vilka support personer som finns på Lotsgatan under aktuell dag.

Tidigare har det varit mest supportkunniga personer på ONSDAGAR men det betyder inte att det är så varje onsdag.

Fredagar har det varit minst supportkunniga men det innebär inte att det är omöjligt att få support.
Du måste själv definiera problemets art. t.ex:
1. Program startar inte.
2. Eposten fungerar inte

Supporten kan delas upp i tre huvud kategorier.

• Lätt service
Innebär att lösningar inte ska ta mer än 10-15 minuter

• Medelsvår service
Kan lösas på en halvtimme

• Svårare service
Kan innebära att man startar med lätt eller medelsvår nivå utan att lyckas. Då får man komma överens om en tid då supporten tar hand om ditt problem på djupare nivå.

• Ringa ett support ärende till Lotsgatan
Ring till föreningens telefonnummer om du misstänker ett svårare problem.
Någon av våra kafevärdar tar emot ditt behov av tidsbokning till supporten
Du beskriver ditt ärende kort.
Ange telefonnummer och medlemsnummer samt ditt namn, Sedan kommer någon i supporten att ringa upp och ni kan komma överens om ett datum och tid som passar er båda.

Ni som känner för att hjälpa till med supporten hör gärna av er till någon i styrelsen eller oss andra som hjälper till med det så berättar vi hur det går till.

Du behövs

Top